woensdag 20 maart 2013

10 facts about me

Olaaa lieve lezers,

Het leek me wel leuk om wat meer over mezelf aan jullie te vertellen. Gewoon wat weetjes over mij, zodat jullie me wat beter leren kennen. Dingen die echt Desi zijn.

  1. Ik heb altijd hele rare stopwoordjes die ik dan ook echt heel erg vaak zeg en dat heel erg lang achter elkaar. Ik had bijvoorbeeld het stopwoordje: vaagheid heerst of whieeeee. Whieeee zeg ik nog steeds heel erg vaak. Vooral als ik heel vrolijk ben en me op m'n gemak voel. Als je mij whieeee hoort zeggen weetje dat het goed zit.
  2. Waar je me 's nachts wakker voor kan maken? Dat is niet zo moeilijk. Voor arretjescake natuurlijk. Serieus I LOVE IT. Arretjescake is een cake die bestaat uit boter, cacao, suiker, 2 eieren & koekjes. Dat meng je allemaal door elkaar, je zet het in de koelkast en je hebt arretjescake. Het is ontzettend vet, erg zoet en ligt heel zwaar op de maag, maar het is zoooooooo lekker. I swear: It's delicious.
  3. Sinds een paar dagen ben ik helemaal verslaafd aan de serie : Pretty little liars. Dit is gewoon de leukste serie ooit! Een mengeling van een meidenprogramma en een thriller. Dat is toch het leukste wat er is ? Ik moet gewoon elke dag zeker één aflevering kijken. Anders is mijn dag niet compleet. Stiekem moet ik bekennen dat ik nu ook zit te kijken.
  4. Ik hou van panterprintjes. Panterprint nagels, oorwarmers, jas, schoenen, pantoffels, puntenslijper, kaftpapier. Toch zorg ik er wel voor dat het kleine details zijn (soms dan ;)), dan is het het leukst.
  5. Mijn grootste droom? Het lijkt me geweldig om heel veel te reizen en allemaal mooie dingen van de wereld te zien en nieuwe mensen te ontmoeten. Van Californië tot Australië, India en Spanje. Iets wat me ook erg leuk lijkt is een uitwisselingsproject. In je eentje ergens helemaal overnieuw beginnen. Ze ontdek je veel over jezelf en hoe het er in een ander land aan toegaat. Dat lijkt me echt een hele speciale ervaring en zou ik super graag doen!
  6. Ik kan echt niet stilstaan als ik me op m'n gemak voel. Ik sta dan altijd een beetje te wippen en te springen op m'n voeten. Ik praat ook met m'n handen als ik iets probeer uit te leggen. Ofja eigenlijk praat ik altijd met m'n handen, haha.
  7. Ik ben heel erg perfectionistisch. Altijd moet iets helemaal netjes en geordend zijn. Het kan bijvoorbeeld dat ik aantekeningen maak in mijn schrift, maar dat het echt een knoeiboel is. Dan scheur ik het blaadje uit m'n schrift en schrijf ik het over zodat het wel netjes is.
  8. Als ik leer voor een so of pw maak ik altijd een samenvatting. Echt altijd. Ik heb wel eens geprobeerd om het niet te doen, maar uiteindelijk was ik toch weer een samenvatting aan het maken. Maarja.. het werkt voor mij nou eenmaal goed, ookal steek ik er best wel veel tijd in.
  9. Voordat ik ga slapen moet ik altijd een paar bladzijden gelezen hebben anders kan ik niet in slaap komen. Het lezen brengt me tot rust en maakt me heel erg slaperig. Meestal als ik even gelezen heb leg ik m'n hoofd neer en ben ik in dromenland.
  10. Ik lak best wel vaak mijn nagels, maar altijd zijn ze nooit helemaal perfect gelakt. Ik ben het vaak beu zodat ik met 1 gelakte hand loop of ik heb geen zin om te wachten en dan zitten er allemaal deukjes in mijn nagellak. 
Hebben jullie ook echt iets wat 'typisch' iets voor jou is ?


x-jes D&S

2 opmerkingen:

  1. wow desi, ik herken ook bijna alles bij mezelf haha, ♥ xx Evi http://vintageholland.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen